Lovely Reader

Thursday, July 2, 2009

Label peralatan di dapur

Baru2 ni aku wat "kitchen makeover" kat dapur pra aku..saja2 je nk mencantikkan dapur..aku ingat nak wat tema dasar laut kat dapur aku, jadi aku pun surf la internet carik label2 yang berkaitan..carik punya carik, akhirnya jumpa jugak..cantikkan?
Tapi kalo nak label ni, tak boleh nak kedekut ink printer lah sebab memang menggunakan ink yang banyak..tapi tak kisahlah kan..janji ceria sket dapur pra aku yang memang serba kekurangan tu..Emm..Label ni aku download dari http://www.sparklebox.co.uk . Kalo korang g situ, memang banyak benda yang boleh korang download..label, signboard, flashcard n etc. .. kalo nak yang dah siap2 tulis nama peralatan di dapur, korang boleh la muat turun kat bawah ni..

0 comments: